Gå til innhold

Aktiviteter?

Gjest Avledningsmanøver

Anbefalte innlegg

Gjest Avledningsmanøver
Skrevet

Hei, jeg trenger tips til noe å finne på på ettermiddags/kveldstid, så jeg kommer meg ut av huset litt. Det må være ikke være for krevende (lav terskel), og ikke gåturer eller trening, for det gjør jeg allerede mye av. Forslag, noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest heyheymymy
Skrevet

drikke en øl på en pub kanskje? Jeg vet jo ikke om du bor i en by eller ikke.

Gjest avledningsmanøver
Skrevet

drikke en øl på en pub kanskje? Jeg vet jo ikke om du bor i en by eller ikke.

Jeg bor i by. Men jeg liker ikke øl:)

Gjest enknappvirrevapp
Skrevet

meld deg inn i en filmklubb dersom du liker å se filmer, dersom du har venner,spør om de blir med på kafe,teater,utstillinger?dra på svømming,ikke for trimmens del,men for boblebad og badstuens del:)ta ei bok med i parken og les...

Skrevet

Finn deg en hobby. Se friundervisningen eller aftenskolen. Evt. gå på utstilling, kino eller en tur på cafe.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Tenk gjennom hva du liker evt alltid har hatt lyst til å gjøre. En barndomsdrøm? Søk på nettet etter kurs i dette evt. grupper som driver på med det.

Listen er uendelig.

Seilkurs?

Rollerblades?

Tegning?

Padling?

Klatring?

Sangkor?

Revy?

Frivillighetsarbeid?

Listen er uendelig lang.

Hvis du gjør noe du liker å gjøre, vil du også komme i kontakt med folk. Få flere venner. Det er gøy :-)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...