Gjest Avledningsmanøver Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei, jeg trenger tips til noe å finne på på ettermiddags/kveldstid, så jeg kommer meg ut av huset litt. Det må være ikke være for krevende (lav terskel), og ikke gåturer eller trening, for det gjør jeg allerede mye av. Forslag, noen? 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 drikke en øl på en pub kanskje? Jeg vet jo ikke om du bor i en by eller ikke. 0 Siter
Gjest avledningsmanøver Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 drikke en øl på en pub kanskje? Jeg vet jo ikke om du bor i en by eller ikke. Jeg bor i by. Men jeg liker ikke øl:) 0 Siter
Gjest enknappvirrevapp Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 meld deg inn i en filmklubb dersom du liker å se filmer, dersom du har venner,spør om de blir med på kafe,teater,utstillinger?dra på svømming,ikke for trimmens del,men for boblebad og badstuens del:)ta ei bok med i parken og les... 0 Siter
tjohei Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Finn deg en hobby. Se friundervisningen eller aftenskolen. Evt. gå på utstilling, kino eller en tur på cafe. 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Tenk gjennom hva du liker evt alltid har hatt lyst til å gjøre. En barndomsdrøm? Søk på nettet etter kurs i dette evt. grupper som driver på med det. Listen er uendelig. Seilkurs? Rollerblades? Tegning? Padling? Klatring? Sangkor? Revy? Frivillighetsarbeid? Listen er uendelig lang. Hvis du gjør noe du liker å gjøre, vil du også komme i kontakt med folk. Få flere venner. Det er gøy :-) Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.