Gå til innhold

attføring - arbeidstrening?

Anbefalte innlegg

Gjest når jeg blir frisk...

Jeg er på rehabiliteringspenger nå pga depresjon, men har tenkt å søke om attføring når jeg blir bra igjen (kan ikke jobbe med det jeg er utdannet til). Har etter hvert forstått at attføring ikke bare er utdanning (det er det jeg vil ha), men også arbeidstrening. Jeg lurer på om det er NAV som bestemmer om man skal få utdanning eller arbeidstrening som attføringstiltak? Hva slags arbeidstrening er det evt. snakk om? Jeg kunne sikkert trenge arbeidstrening også når depresjonen er over, men med nesten fire og et havlt års høyere utdannelse har jeg liksom ikke så lyst til å jobbe i butikk, kafe ol. Er det bare slike steder man kan få arbeidstreninig? Eller kan man få arbeidstrening som konsulent, saksbehandler, sekretær ol? Hvor finnes disse arbeidstreningsstedene? Vil jo helst ikke at alle skal vite at jeg ikke jobber på ordentlig heller, da.... Er det noen her som vet noe om dette? Er uansett for tidlig for meg å søke på attføring, for jeg har langt igjen for å bli bra, men tenker en del på hva som kommer etterpå... Vil jo helst ta mer utdanning, da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305826-attf%C3%B8ring-arbeidstrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...