Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hostet i går natt, og nå når jeg skal legge meg begynner jeg å hoste igjen. Blir litt tung i pusten og er sår i halsen, og må hoste og hoste. Jeg tenker selvfølgelig på astma og at jeg ikke skal få puste eller ikke få sove i løpet av natten. Men det kan være bronkitt og allergi, kanskje mer sannsynlig.

Jeg blir bare så lei meg når jeg ikke får sove, (og redd selvfølgelig). Blir så oppgitt.

Gjest midia
Skrevet

Jeg hostet og hostet i 2 uker, etterpå har jeg vært hes i stemmen. Det var forferdelig vondt og slitsomt.

fikk cosylan av legen, men den hjalp ikke i det hele tatt.

Jeg var også redd om natta for jeg hostet sånn at jeg trodde alt vrengte seg i meg og fikk problemer med å puste.

Håper du slipper å hoste så lenge og at du finner noe som kan kurere hosten. klem.

Skrevet

Jeg hostet og hostet i 2 uker, etterpå har jeg vært hes i stemmen. Det var forferdelig vondt og slitsomt.

fikk cosylan av legen, men den hjalp ikke i det hele tatt.

Jeg var også redd om natta for jeg hostet sånn at jeg trodde alt vrengte seg i meg og fikk problemer med å puste.

Håper du slipper å hoste så lenge og at du finner noe som kan kurere hosten. klem.

Takk for det:-) Hadde forkjølelse som utviklet seg til bronkitt og har hostet en stund allerede, kanskje betyr det at jeg ikke har så lenge igjen, hvis det ikke er noe astmatisk.

Fant en te nå som jeg skal prøve også får jeg bare unngå å legge meg helt ned. Også får jeg legge meg inn på hvilehjem etterpå.

Gjest Klaudia
Skrevet

Takk for det:-) Hadde forkjølelse som utviklet seg til bronkitt og har hostet en stund allerede, kanskje betyr det at jeg ikke har så lenge igjen, hvis det ikke er noe astmatisk.

Fant en te nå som jeg skal prøve også får jeg bare unngå å legge meg helt ned. Også får jeg legge meg inn på hvilehjem etterpå.

Har det på samme måte fortiden. Er nok bare et virus som streifer rundt. Hva heter forresten den teen du prøver? Virker den?

Skrevet

Det er ikke mye støv på rommet da, eventuelt i tepper eller dyner og puter? Kanskje du kan prøve å vaske det. Du kan prøve hostestillende piller, de eliminerer hosten totalt. Vet ikke om du får kjøpt det i Norge, men du kan jo prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...