Gå til innhold

Status :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Hadde et par innlegg her for en stund siden - jeg sliter med en slitsom eksmann av den hardtslående, utholdende typen og en mor som ikke er helt klar. (Hun synes jeg burde fortsette å være gift med denne mannen, og går ikke av veien for å ønske meg voldtatt av fremmede for at jeg skal lære en lekse...)

Jeg fikk så mange tilbakemeldinger da, som rørte meg dypt at jeg har lyst til å skrive en oppdatering på hvordan det går nå.

Nå er det omsider sommer etter tidenes kjappeste vår - og jeg elsker lyset og sola.

Jeg fikk et supert råd fra Atene om å skaffe meg en telefon som kan stenge ute sms'er - det rådet fulgte jeg og i tillegg har jeg byttet telefonnr. Var litt styr å få byttet og organisert med jobbtelefoner (hvor jeg må være tilgjengelig) og sånt, men nå funker det bra.

Dermed er det stille fra min mor. Hun ringer den gamle svareren iblant og legger igjen litt edder og galle der, men jeg hører ikke av beskjedene. (Erfaringsmessig er det edder og galle, deilig presentert i krampefylla hun leser inn... Gjerne ti tolv meldinger på en natt...)

Eksen kommer selvsagt heller ikke gjennom på den nye fine telefonen. Han sender mailer og holder familievernkontoret godt i gang så de ikke blir arbeidsledige, men i øyeblikket ihvertfall så går det fint an å ignorere ham.

Så da går alt den rette veien igjen, og jeg kan nok en gang konstatere at når jeg får fred fra disse to så har jeg ikke angst, er ikke konstant utmattet, jeg sover godt og har ikke mareritt mer.

Har tilogmed kommet i gang med å begynne å slanke av meg de siste kiloene jeg burde bli kvitt - fire av til nå :-)

Treningen går som den skal, og jeg har overskudd til å legge merke til at kjæresten min er kjekk og fin. Også orker jeg å lage skikkelig mat til ungene hver dag, så det ikke blir så mange pølsemiddager.

I dag skal jeg ta med unger, kjæreste og ene ungens kjæreste ut og bade og spise middag på stranda, etter at jeg kjente hvordan jeg boblet av glede og tiltakslyst på vei til jobb i morges.

Kort sagt - nå er det fint. Jeg har det bra!

Tusen takk for at dere finnes her inne, og for at det finnes et sted det går an å sette seg ned og grine når man ikke greier mer, men likevel må se ut som man fungerer i verden ellers. De klemmene dere har støttet meg med underveis har varmet meg dypt.

Store klemmer til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305850-status/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...