Gå til innhold

Lei av depresjoner(bipolar)(dagbokinnlegg?)

Anbefalte innlegg

Psykojenta

Jeg skal egentlig være fornøyd da...må nesten si det først... Jeg gikk deprimert ganske lenge før NHD foreslo at denne kunne være innen det bipolare spekteret...

Joda...Men etter jeg fikk stemningsstabiliserende svinger jeg så enormt...og så fort... ja, jeg liker det bedre nå enn når jeg hadde år med depresjon, synker på en måte ikke like dypt ned når en svinger så fort...

Når jeg begynte å svinge sånn her, var det liksom ei uke oppe ett par uker "normale" og ei uke nede...greit å forholde seg til på en måte.. så ble jeg lagt inn for (hypo)mani, de endra medisinene og nå går jeg og har en måned oppe og en måned nede...ikke normale dager imellom...og det er så fryktelig slitsomt...ikke en pause liksom...og siden det plutselig skjedde endringer i varigheten av disse "turene" vet jeg ikke lenger om den forbanna depresjonen kommer til å gi seg... Det er slitsomt å være til i dette livet, men jeg vil på en måte ikke bort heller... vil bare ikke være her liksom...

Er nok kanskje noen i det at depresjonene er tyngst på morgenen...eller...for meg har den alltid bygget seg kraftig opp i løpet av dagen, men...Det er så tungt når det står på...disse dagene og timene hvor alt er helt kullsvart...hvor man prøver å tenke ut letteste vei ut..

jaja...noen tanker fra ei psyko jente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305855-lei-av-depresjonerbipolardagbokinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykojenta

Tar du noen antidepressiva? De kan nemlig sette fart i svingningene.

Nei, ikke antidepressiva lenger, kutta Cipralex ved nyttår...og det var da jeg begynte å få svigninger av litt "lengre" varighet og ikke de ukes-svigningene...

Var ikke meningen å "forstyrre" deg... alt virker bare så håpløst for tida...

Psykojenta

Tar du noen antidepressiva? De kan nemlig sette fart i svingningene.

Er det sånn at det er så hyppige svigninger jeg må forvente å leve med, eller er det fortsatt håp om at de klarer finne en kombinasjon som får meg relativt stabil, enten "normal" eller lettere oppe..?

Jeg har ikke håpet lenger, så det hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg finne det håpet tilbake...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...