Gå til innhold

Kjempe svimmel,nhd/andre

Anbefalte innlegg

Gjest utrolig ekkelt:(

Jeg er kjempesvimmel og "bortreist" + "desorientert". har en slags uvirkelighetsfølelse(veldig vanskelig å forklare) som om alt liksom er "langt borte". Er tørst + veldig slapp. Føler at lyset er sterkt og at øynene mine ikke samarbeider elt. Har nylig startet med cipralex ,men bare 2.5 mg (skal øke t 5 mg snart) så det er vel ikke høy nok dose til at d skal gjøre noe? Har startet m cipralex før uten å merke noe til dette. det er utrolig ekkelt. Kan d komme av angst/depresjon? Klarer ikke tenke klart eller noe:( Noen som har hatt d på samme måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305888-kjempe-svimmelnhdandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helenemor

Hmm.. ligner litt på noe jeg har av og til. Men jeg er ikke noe serlig svimel. Og ikke slapp heller. Det minne litt om når man har fått litt alkohol i blodet. Greier ikke å fokusere på ting.

Føler også som du sier, det er mye lys og man er liksom langt borte. Veldig vanskelig og forklare, og det er veldig ubehagelig. Har det heldigvis ikke så ofte.

Men har en følelse at det kommer lettere hvis jeg har mye å tenke på , stresser og skal gjøre alt på en gang.

Gjest utrolig ekkelt

Hmm.. ligner litt på noe jeg har av og til. Men jeg er ikke noe serlig svimel. Og ikke slapp heller. Det minne litt om når man har fått litt alkohol i blodet. Greier ikke å fokusere på ting.

Føler også som du sier, det er mye lys og man er liksom langt borte. Veldig vanskelig og forklare, og det er veldig ubehagelig. Har det heldigvis ikke så ofte.

Men har en følelse at det kommer lettere hvis jeg har mye å tenke på , stresser og skal gjøre alt på en gang.

Ja, jeg har også beskrevet det som en følelse av å være full. Har hatt det før

men nå har det vart i nesten uke så jeg blir litt redd.

Gjest Helenemor

Har du hatt det ei uke i strekk? Uff, det hørtes ikke noe serlig ut:( Jeg har max hatt det 15 min i strekk. Det er jo ingen ting i forhold!

Gjest Helenemor

Må legge til at for min egendel, så har det ikke noe med angst eller dep. å gjøre. Men mer når jeg er stresset.

Greier heller ikke å tenke klart når dette skjer.

Har aldri sjekket det ut, så kan ikke hjelpe det noe med hva du bør gjøre med det. Håper det ordner seg for deg. Fortell oss gjerne hva det er, hvis du finner en forklaring på det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...