Gjest stasjonsmesteren Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg må avlyse timen min hos psykolog i morgen, og lurer på hva som er best. Sende en sms på privaten nå i kveld eller ringe i morgen tidlig? Er det påtrengende å sende meldinger utenom arbeidstid? 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Psykologen er ikke psykolog på fritiden. Vedkommende liker å få beskjed. 0 Siter
Gjest sitronkaramell Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 JEg ville sendt en melding i morra tidlig:) Det har jeg gjort de gangene jeg ikke ar kunnet 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg ville ikke sendt en privat sms for å avlyse en timeavtale. Psykologer har ikke jobben med seg hjem.. 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Psykologen er ikke psykolog på fritiden. Vedkommende liker å få beskjed. Telefonsamtale er tingen. Si ifra pr. telefon. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Psykologen er ikke psykolog på fritiden. Vedkommende liker å få beskjed. I all verden, hva for slags tvetydig svar var det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hvis jeg var privatpraktiserende, ville jeg satt pris på å få SMS kvelden før dersom det var tidlig nok til å kalle inn en annen pasient. På en offentlig poliklinikk ringer du like etter åpningstid evt sender SMS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.