Gå til innhold

Lamictal og "liksomdeprimert"?

Anbefalte innlegg

Gjest utmattetsbip

Synes du overdriver noe fryktelig her. Er nok ikke så grusomt for dem å takle som du skal ha det til, kanskje du som er nærtakende? ;-)

Det er sikkert ikke mange som har så god kjennskap til hva lamictal egentlig er, som det du har. Og om det er en biologisk forstyrrelse, så ligger det uansett under psykiatri.

overdrive og overdrive, jeg satte det litt på spissen kanskje. Men er nå det inntrykket jeg sitter med etter å ha sett innleggene, og reaksjonen fra min egen venninne. :)

Fortsetter under...

Gjest utmattetsbip

Må bare legge til at JEG skjønner godt hvorfor lamictal har blitt testet ut på ME syke, siden jeg kjenner til hva denne medisinen er. Dessverre har den ikke vist seg å gjøre ME syke friske.

healing og akupunktur fungerer rimelig bra for min venninne, men hun blir ikke frisk med en gang, kommer til å ta tid.

Kanskje jeg skal prøve det selv siden jeg er så utmattet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...