Gå til innhold

På forhånd takk for svar (hypomani)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

willemo1365380562

Jeg får alltid høyere doser med antipsykotika når jeg blir hypoman selv om jeg bruker stemningsstabiliserene medisiner hele tiden.

Før, da jeg hadde diagnosen BP2, ble hypomanien verre uten medisiner, og jeg ble mer og mer ukritisk, søvnløs, irritabel og aktiv. Jeg tror at det beste er å ta det alvorlig med en gang.

Da slipper du iallefall skyld og skam over alt det du har sagt og gjort når du kommer ned på bakken igjen.

Jeg vet ikke om dette er relevant, men etter en lang hypoman episode ble jeg veldig manisk og psykotisk og fikk etterhvert diagnosen BP1.

Dette lå nok i genene mine, og er sikkert ikke vanlig utvikling, men jeg synes iallefall at man skal ta en hypomani alvorlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...