Gjest gsnrt Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Kan en en bli høyere og mer ukritisk hvis den ikke behandles med en gang? 0 Siter
willemo1365380562 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg får alltid høyere doser med antipsykotika når jeg blir hypoman selv om jeg bruker stemningsstabiliserene medisiner hele tiden. Før, da jeg hadde diagnosen BP2, ble hypomanien verre uten medisiner, og jeg ble mer og mer ukritisk, søvnløs, irritabel og aktiv. Jeg tror at det beste er å ta det alvorlig med en gang. Da slipper du iallefall skyld og skam over alt det du har sagt og gjort når du kommer ned på bakken igjen. Jeg vet ikke om dette er relevant, men etter en lang hypoman episode ble jeg veldig manisk og psykotisk og fikk etterhvert diagnosen BP1. Dette lå nok i genene mine, og er sikkert ikke vanlig utvikling, men jeg synes iallefall at man skal ta en hypomani alvorlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.