Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke skader vil en kunne påføres når en tar AP, SS og AD uten å trenge det?

Jeg håper du kan svare meg på dette.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ingen, om dosene er moderate.

Ved store doser AP kan en få kraftige bivirkninger - unødvendig.

Gjest Todd
Skrevet

Langtidsvirkningene er ikke utforsket... men det er skadelig å gå rundt umedisinert også, såh...

Skrevet

Langtidsvirkningene er ikke utforsket... men det er skadelig å gå rundt umedisinert også, såh...

Det er ikke skadelig å gå umedisinert for mennesker som ikke er psyke.

Gjest Todd
Skrevet

Det er ikke skadelig å gå umedisinert for mennesker som ikke er psyke.

Nei, men da må man få en skikkelig avklaring på hvorvidt man er syk da =)

Skrevet

Det skremmer meg dette med langtidsvirkningene, at man ennå ikke vet hva disse kan føre til av skade.

Gjest Todd
Skrevet

Det skremmer meg dette med langtidsvirkningene, at man ennå ikke vet hva disse kan føre til av skade.

Ja, tenker over det jeg og, men jeg orker ikke gå umedisinert. Jeg ville dessuten ikke klart det jeg gjør i dag.

Skrevet

Nei, men da må man få en skikkelig avklaring på hvorvidt man er syk da =)

Jeg er redd for at medisinene i seg selv kan gi symptomer som tolkes som psykdom, men dette er nhd ikke enig i. Men jeg er fortsatt redd og skeptisk.

Gjest Todd
Skrevet

Jeg er redd for at medisinene i seg selv kan gi symptomer som tolkes som psykdom, men dette er nhd ikke enig i. Men jeg er fortsatt redd og skeptisk.

Hvilke symptomer tenker du på da?

Skrevet

Hvilke symptomer tenker du på da?

Særlig kognitive (problemer med hukommelse, konsentrasjon, tankekjør og fokus) men også psykiske (økt sårbarhet).

Gjest Todd
Skrevet

Særlig kognitive (problemer med hukommelse, konsentrasjon, tankekjør og fokus) men også psykiske (økt sårbarhet).

"Problemer med hukommelse, konsentrasjon, tankekjør og fokus"

Alt det der ble gradvis mye bedre da jeg begynte på medisiner...

Angående sårbarheten har jeg ikke merket noe. Men jeg tror ikke helt det er meningen at jeg skal det, for jeg skjønner ikke meg selv godt nok til å se hva som gjør meg dårlig og hva som er bra for meg.

Men jeg har ingen forklaring på hvorfor du reagerer andreledes på medisiner enn jeg...

willemo1365380562
Skrevet

Hva er store doser?

Er det forskjell på hvorfor en bruker AP, eller er det dosen generelt?

Skrevet

Vet dere egentlig noe om langtidsbivirkningene ved bruk av medisin etter at man har sluttet. Kan medisin gi varige bivirkninger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...