bibben Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hvilke skader vil en kunne påføres når en tar AP, SS og AD uten å trenge det? Jeg håper du kan svare meg på dette. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Ingen, om dosene er moderate. Ved store doser AP kan en få kraftige bivirkninger - unødvendig. 0 Siter
Gjest Todd Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Langtidsvirkningene er ikke utforsket... men det er skadelig å gå rundt umedisinert også, såh... 0 Siter
bibben Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Langtidsvirkningene er ikke utforsket... men det er skadelig å gå rundt umedisinert også, såh... Det er ikke skadelig å gå umedisinert for mennesker som ikke er psyke. 0 Siter
Gjest Todd Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Det er ikke skadelig å gå umedisinert for mennesker som ikke er psyke. Nei, men da må man få en skikkelig avklaring på hvorvidt man er syk da =) 0 Siter
bibben Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Langtidsvirkningene er ikke utforsket... men det er skadelig å gå rundt umedisinert også, såh... Det skremmer meg dette med langtidsvirkningene, at man ennå ikke vet hva disse kan føre til av skade. 0 Siter
Gjest Todd Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Det skremmer meg dette med langtidsvirkningene, at man ennå ikke vet hva disse kan føre til av skade. Ja, tenker over det jeg og, men jeg orker ikke gå umedisinert. Jeg ville dessuten ikke klart det jeg gjør i dag. 0 Siter
bibben Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Nei, men da må man få en skikkelig avklaring på hvorvidt man er syk da =) Jeg er redd for at medisinene i seg selv kan gi symptomer som tolkes som psykdom, men dette er nhd ikke enig i. Men jeg er fortsatt redd og skeptisk. 0 Siter
Gjest Todd Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er redd for at medisinene i seg selv kan gi symptomer som tolkes som psykdom, men dette er nhd ikke enig i. Men jeg er fortsatt redd og skeptisk. Hvilke symptomer tenker du på da? 0 Siter
bibben Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Hvilke symptomer tenker du på da? Særlig kognitive (problemer med hukommelse, konsentrasjon, tankekjør og fokus) men også psykiske (økt sårbarhet). 0 Siter
Gjest Todd Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Særlig kognitive (problemer med hukommelse, konsentrasjon, tankekjør og fokus) men også psykiske (økt sårbarhet). "Problemer med hukommelse, konsentrasjon, tankekjør og fokus" Alt det der ble gradvis mye bedre da jeg begynte på medisiner... Angående sårbarheten har jeg ikke merket noe. Men jeg tror ikke helt det er meningen at jeg skal det, for jeg skjønner ikke meg selv godt nok til å se hva som gjør meg dårlig og hva som er bra for meg. Men jeg har ingen forklaring på hvorfor du reagerer andreledes på medisiner enn jeg... 0 Siter
willemo1365380562 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Ingen, om dosene er moderate. Ved store doser AP kan en få kraftige bivirkninger - unødvendig. Hva er store doser? Er det forskjell på hvorfor en bruker AP, eller er det dosen generelt? 0 Siter
tjohei Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ingen, om dosene er moderate. Ved store doser AP kan en få kraftige bivirkninger - unødvendig. Vet dere egentlig noe om langtidsbivirkningene ved bruk av medisin etter at man har sluttet. Kan medisin gi varige bivirkninger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.