Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest litt uenig med nhd

jeg har noen cyster i livmora,som gjør at jeg produserer mer testosteron enn østrogen,og det påvirker meg! mer impulsiv,mer aggresiv/hissig,mer irritabel...

skal opereres neste uke,så det vil kanskje hjelpe meg også ift humør.(mistet mensen,oh er muligens steril pga disse plagene)

håper du får hjelpen du trenger!fysisk ubehag tar på det og,og kan påvirke psyken,mener jeg...så får heller NHD være uenig

jeg har noen cyster i livmora,som gjør at jeg produserer mer testosteron enn østrogen,og det påvirker meg! mer impulsiv,mer aggresiv/hissig,mer irritabel...

skal opereres neste uke,så det vil kanskje hjelpe meg også ift humør.(mistet mensen,oh er muligens steril pga disse plagene)

håper du får hjelpen du trenger!fysisk ubehag tar på det og,og kan påvirke psyken,mener jeg...så får heller NHD være uenig

Jeg skal også opereres. Livmoren skal vekk. Har jo heller ikke "bruk for den lenger! " Kanskje det kan være at det er forskjell på før og etter menopausen med hormoner? Ja,ja, takk for at du svarte.

PS. Til NHD`s forsvar skrev han jo at det ikke var noe spesialistsvar.

mvh

Nils Håvard Dahl, psykiater

Cyster og muskelknuter er to forskjellige ting :-)

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

ok,så du er litt på vei enig med meg i at cyster kan påvirke hormoner`? jeg synes iallefall det,har pcos.

Jeg håper du skjønner at polycystisk ovariesyndrom og muskelknuter i livmoren er to forskjellige sykdommer/lidelser.

Jeg håper også du har forståelse for at jeg ikke kunne svare mariex om PCOS når hun faktisk spør om muskelknuter på livmoren.

Gjest liten løve

Ehhh, det er vel PCOS som gjør at du har cyster, og ikke cyster som gjør at du har PCOS?

Men så hadde da ikke hovedinnlegger cyster, men muskelknuter. NHD har svart at muskelknuter ikke har noen betydning for hormoner og da følgelig ikke for PCOS heller... Går forsåvidt sikkert ann å ha begge deler...

sort som natta

Ehhh, det er vel PCOS som gjør at du har cyster, og ikke cyster som gjør at du har PCOS?

har du en cyste har man ikke pcos,det kommer som ordet sier først når man har flere.og dermed fikk jeg først en cyste,så flere=pcos.

men men,samma det vel.du forstod hva jeg mente

sort som natta

Jeg håper du skjønner at polycystisk ovariesyndrom og muskelknuter i livmoren er to forskjellige sykdommer/lidelser.

Jeg håper også du har forståelse for at jeg ikke kunne svare mariex om PCOS når hun faktisk spør om muskelknuter på livmoren.

ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...