Gå til innhold

Tusenvis helbredet fra alt mulig etc i Flordia

Anbefalte innlegg

ErikJ1365381141

Her er film av det som skjer: http://www.ustream.tv/channel/great-florida-healing-revival

Filsnuttene ovenfor er fra helbredelsesmøter i kristen regi, og helbredelsene kommer fra Jesus:

"Omvend dere for himmelens kongedømme er ved hånden"

Når vi leser i bibelen at tempelforhenget revnet fra toppen og ned sekudet Jesus døde på korset var det et bilde på at de som tror og tar imot Jesus som sin frelser får tilgang til Guds kongedømme og evig liv i himmelen

"Men søk Guds kongedømme og Hans righteousness, og alt dette skal bli gitt dere i tillegg. "

Evt se norske historier på http://mjl.no

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Ha. ha. ha...Veldig bra overskrift!

''... helbredet fra alt mulig...''

Kan DU helberede meg fra NAV, sextørke og manglende tiltakslyst i forhold til husarbeid, så ville eg blitt svært takknemlig!

Du er den rene humorbomben i dag, skjønner jeg;)))

Gjest ikke signatur i dag

"Når den lovløse kommer, har han sin kraft fra Satan og virker med stor makt og med under og falske tegn."

Iflg. Paulus’ andre brev til tessalonikerne kapitel 2 vers 9

Det er ikke sikkert at all helbredelse er fra Jesus, Paulus sa at Satan virke med mirakler.

Hilsen

Gjest Enkelt og greit

En alternativ tolkning til Bibielen.

Jesus kristus betyr menneskesønnen sant?

En tolkning kan jo være at det er historier skapt av mennesker gjennom årtusener, hva fungerer og hva fungerer ikke.

Det fungerer å gi og ta i mot hjelp fra menneskene. Ergo blir vi helbredet gjennom våre og andre menneskers gode gjerninger.

Og et bilde på dette er Jesus....

;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...