Gå til innhold

Forstår ikke eksen...

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn iris

Hvorfor er han ikke ærlig med meg?

Jeg har ingenting imot at vi er venner. Men han flørter så mye når vi treffes, det er et skritt tilbake. Han tar på meg hele tiden, type klemmer meg rundt kneet, Han liker å snakke om fortida. Han kaller meg for kjære...

Han er ikke seriøs i forhold til kona si, synes jeg, Jeg mener han snakker jo fortsatt om hvor mye jeg betyr for ham og spør hvorfor jeg ikke ville gifte meg med ham. Da vi var sammen spurte han ikke engang....

Jeg tror det er et problem for ham at jeg er så dårlig på å utrykke følelser. Jeg klarer ikke å utrykke hvor glad jeg er i noen uten å gråte... Føler meg på en måte så sårbar... Og jeg er kvinne liksom...

Men det er vel ikke probelmet. Han elsker ikke kona si tror jeg, De bor ikke sammen nå da. Hun skal kanskje komme hit til landet etterhvert.

Det er så synd for han er en god venn. Men han har fortsatt følelser for meg, og jeg for han. Det er så destruktivt for oss å møtes. Det kan gå galt.

Jeg hadde skikkelig lyst til å kysse ham sist gang. Følelsene blomstret liksom opp. Det er vår og sol og vi hadde en fin biltur sammen.

Bortsett fra at vi ble påkjørt bakfra og jeg fikk en liten nakkesleng og endte dagen på sykehuset da...

Jeg konfronterte ham med det i dag. Jeg synes han gjør urett mot kona si, Og jeg dater en ny mann og føler meg bare splittet. Det var jo en grunn til at jeg avsluttet forholdet. Jeg var mere syk på den tiden, men jeg så ikke for meg et langvarig forhold og mulig ekteskap med ham og da synes jeg det var best å alå opp på daværende tidspunkt.

Huff. jeg må slutte å ha kontakt med ham. Det er fire år siden bruddet, men jeg har fortsatt følelser for ham. Og ham for meg, tydelig nok, selv om han ikke vil innrømme det. Han vil liksom ikke innse at det er risikabelt sånn som vi holder på. Vi risikerer jo at alle parter blir såret. Han er nygift, giftet seg for få mnd siden. Han burde vært forelsket og flydd på skyer nå. Det hadde vært enklere å forholde seg til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306120-forst%C3%A5r-ikke-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hadd sex med utro X kjærest

ikke jeg heller!

men jeg vet såpass at han føler ikke noe for noen.- Ja hvorfor gifte seg og så flirte med xdama? synd for alle som lar seg utnytte av en heslig innpåsliten gris! Det er han fordi alt er bare spill og sexfantasier i den gråe verdagen hannes. Mannen er selvopptatt og det burde kona hans få vite!

Er det så viktig hvorfor han gjør som han gjør? Kanskje fordi han liker å ri flere hester på en gang.

''Men han har fortsatt følelser for meg, og jeg for han. Det er så destruktivt for oss å møtes.''

Det er vel det som er det viktige. Du vet at dette er destruktivt. Du har problemer med å sette grenser i forhold til ham. Og det virker ikke som han er så opptatt av å respektere dine grenser. Eller sin kone eller ditt nye forhold for den del.

Den eneste måten du kan få orden på dette er å kunne ham helt ut. Ikke strev med å få ham til å forstå hvorfor eller bli enig med deg. Vær bare tydelig og steinhard på at det er slik det er.

Ikke svar når han ringer. Slett SMSer ulest. Kommer ham på døren slipper du ham ikke inn. Si kort at han ikke er velkommen og han vet hvorfor. Et kort hade, så lukker du døren.

Det er ikke godt å halte til begge sider.

mvh

Gjest Grønn iris

Er det så viktig hvorfor han gjør som han gjør? Kanskje fordi han liker å ri flere hester på en gang.

''Men han har fortsatt følelser for meg, og jeg for han. Det er så destruktivt for oss å møtes.''

Det er vel det som er det viktige. Du vet at dette er destruktivt. Du har problemer med å sette grenser i forhold til ham. Og det virker ikke som han er så opptatt av å respektere dine grenser. Eller sin kone eller ditt nye forhold for den del.

Den eneste måten du kan få orden på dette er å kunne ham helt ut. Ikke strev med å få ham til å forstå hvorfor eller bli enig med deg. Vær bare tydelig og steinhard på at det er slik det er.

Ikke svar når han ringer. Slett SMSer ulest. Kommer ham på døren slipper du ham ikke inn. Si kort at han ikke er velkommen og han vet hvorfor. Et kort hade, så lukker du døren.

Det er ikke godt å halte til begge sider.

mvh

takk for klokt svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...