Gjest linda mm Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg lurte på om du har en mail adresse? Jeg skulle så gjerne ha spurt deg om noen ting, og fortalt litt. Jeg er litt redd for å bli gjenkjent her på forumet, for jeg kjenner noen som "er" her ganske ofte.. Tusen takk ) 0 Siter
Gjest linda mm Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Mulig jeg la dette innlegget på feil forum.. Skulle sikkert ha vært på meldinger.. Beklager.. 0 Siter
Gjest Todd Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Riktig forum, men tror desverre ikke det lar seg gjøre. Dette med at andre kan lese svarene fra NHD er litt av peonget her. DOL ville jo aldri overlevd hvis ikke alle kunne lese svarene. Jeg _vet_ ikke, men hvorfor ikke prøve å "scramble" historien din litt? Lyve om det som er uvesentlig i et psykiatrisk øyemed? 0 Siter
Gjest linda mm Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Riktig forum, men tror desverre ikke det lar seg gjøre. Dette med at andre kan lese svarene fra NHD er litt av peonget her. DOL ville jo aldri overlevd hvis ikke alle kunne lese svarene. Jeg _vet_ ikke, men hvorfor ikke prøve å "scramble" historien din litt? Lyve om det som er uvesentlig i et psykiatrisk øyemed? Tja.. Jeg er litt dårlig til å lyve da.. Men kan prøve å tenke ut en "vinkel" så kanskje jeg ikke kan være så lett igjenkjennelig.. Jeg får tenke litt.. ;o) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke motta spørsmål på mail. 0 Siter
Gjest berre lurer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke motta spørsmål på mail. why not??? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 why not??? Fordi han blir betalt for å svare på spørsmål på forumet og dermed bidra til nettstedet? Fordi de spørsmålene han svarer på forhåpentligvis kan være til nytte for mange, ikke bare en? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 why not??? Fordi det er en tilleggsoppgave jeg ikke har tid til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.