Gjest kvinne 36 år Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Er det noen her som har erfaringer med sovemedisiner? Jeg har aldri brukt det men har nå til tider så store problemer med søvnen at jeg tror jeg må be legen skrive ut en resept. Har sovemedisnen gitt dere bivirkninger? Får dere alltid sove når dere harr tatt medisinen? Hvilke sovetabletter har dere evt. tatt? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg tok imovane for en god stund siden,og fikk da sove på det. 0 Siter
Gjest Reme Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har brukt innsovningstabletter i kortere perioder pga en kronisk sykdom. Sist gang fikk jeg Remeron 15 mg som skal regulerer søvnrytmen min. Disse er ikke vanedannende. Fungerer veldig godt på meg. Blir trøtt rundt en time etter at jeg har tatt de. Jeg sover normalt sånn rundt 9 timer og våkner uthvilt. En del klager over at de legger på seg av denne medisinen. Den kan gi en sultfølelse, men dersom du overhører det og spiser som vanlig så er det ingen fare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.