Gjest Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 hei. Jeg er en 18 år gammel jente og våknet opp i forgårs med smerter i brystet. Jeg kjente på og kjenner en ganske stor kul under knoppen. Veldig vondt når jeg trykker på den. Bør jeg gå til legen? eller kan jeg vente en stund å se om det blir bedre og forsvinner? Jeg er veldig redd. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Sannsynligvis en betent melkekjertel eller talgkjertel. Om du er engstelig vil jo en tur til legen roe deg ned. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Synes du skal gå til legen og sjekke den. Ring i morgen tidlig! 0 Siter
hu' Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Sannsynligvis en betent melkekjertel eller talgkjertel. Om du er engstelig vil jo en tur til legen roe deg ned. ) Ser du har fått råd om å kontakte lege, og det er sikkert lurt. Men for å roe deg litt kan jeg fortelle at ømme kuler som plutselig kommer, sannsynligvis er ømme brystkjertler. Kreftkuler er som oftes ikke vonde og de forandrer seg ikke i syklusen. Det er også uhyre sjelden med brystkreft i din alder. Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Ser du har fått råd om å kontakte lege, og det er sikkert lurt. Men for å roe deg litt kan jeg fortelle at ømme kuler som plutselig kommer, sannsynligvis er ømme brystkjertler. Kreftkuler er som oftes ikke vonde og de forandrer seg ikke i syklusen. Det er også uhyre sjelden med brystkreft i din alder. Lykke til! Svar direkte fra trådstarter, så får vedkommende svaret ditt i sin "svar til meg"-liste. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.