Gå til innhold

NHD og andre!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grønn iris

Jeg tror ikke det er lurt å være her inne for mye. Man kan nok bli avhengig.

Men når det er sagt tror jeg det kan være nyttig å ta opp emner som opptar en her, men er jo tross alt anonym.

Jeg liker å surfe litt igjennom trådene, se hva andre er opptatt av og lese noen av de kloke svarene. Jeg skriver ikke nødvendigvis så mye selv, det er ikke nødvendig da andre ofte tar opp ting jeg også er opptatt av.

Det er jo det som er det fine med forumene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306417-nhd-og-andre/#findComment-2489882
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg er veldig bevisst på hvilke sider avmeg jeg deler på her inne og hvilke jeg holder unna. Da tror jeg ikke det er farlig. Jeg føler at jeg har noen budskaper jeg føler sterkt for å dele med andre, noe fordi jeg tror noen kan ha nytte av det jeg har lært og kanskje slippe å slite seg ut for å finne kunnskapen selv, noe fordi jeg har spørsmål som de rundt meg i dagliglivet ikke kjenner svarene til, men som jeg kan spørre om og få hjelp til her.

Også synes jeg det mange ganger er en rørende omtanke og noen fantastiske heiagjenger her inne som hjelper til å bære en over kneika når det er tungt iblant.

Men noen deler av meg står det ikke noe om her inne, så jeg deler ikke ut alt :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306417-nhd-og-andre/#findComment-2490096
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...