Gå til innhold

Hva skal dere spise på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og skal dere ha mye besøk??

Hvordan er planene for dagen?

Hadde tenkt oss en tur på tivoli, men med det været som er meldt tror jeg ikke det blir så stas!

Skrevet

Same procedure as last year. ;-)

Vi skal ha brunch hjemme hos oss. Blir 18 mann tenker jeg. Det serveres diverse salater, pølser, karbonader, grillet kylling, kaker og is.

mariaflyfly
Skrevet

Kjæresten og jeg skal lage treretters middag hos svigers, og det eneste jeg veit ennå er at svigerfar har sørga for at det både er ekte champagne og portvin i huset. :)

Skrevet

rolig morgen. toget her i bygda går kl 13. så er det noe opplegg på skolen. etter det blir det rømmegrøt og spekemat her hjemme. Eggedosis til dessert. Vi blir ca 10 personer i år. Gleder meg.

Skrevet

Etter felles 17. mai frokost har vi ingen faste planer på formiddagen. Erl litt her og litt der, der hver enkelt har lyst til å være.

På ettermiddagen samles vi hjemme hos oss, sammen med besteforeldrene, og spiser roastbiff med hjemmelaget potetsalat og salat, etterfulgt av bananasplitt.

Vi voksne holder oss vanligvis hjemme om kvelden, ungdommene er sammen med venner.

Skrevet

Lasagne med eplekake blir servert dit vi skal. Tror jeg tar med jordbær og fløte:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi skal grille. Etter værmeldinga å dømme blir det grilling ute og spise inne, som i fjor, og året før der iallefall.

Men først blir det en enkel frokost, så skal minstemann gå i 17. mai toget. Og deretter blir det et par timer på skolen på arrangementet der.

Vi får besøk på ettermiddagen, det er da vi skal grille og kose oss. Også skal vi nok ha jordbær til dessert.

Gjest D*lilith
Skrevet

Vi skal til foreldrene mine å spise rømmegrøt og spekemat : )

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi skal spise 17.mai-frokost på hotellet der vi skal bo. Så skal vi ut og spise en bedre middag om kvelden.

I år er vi ikke hjemme, så vi skal ikke ha besøk. Vi skal møte familie, men vi er alle tilreisendes til en by i år.

Skrevet

Vi griller med venner på ettermiddagen, tilbehøret står de vi besøker for, og kjøtt tar vi med selv. Jeg kjøpte svineplomme, den ser vi frem til :) Tidligere på dagen så går det i is og pølser, så det grillmåltidet blir herlig. Vi har ikke tivoli der vi skal, men min eldste drar nok på byen med venner og finner et der :)

Ha en fin 17mai! :)

Skrevet

Svigermor snakka om en diger suppekjele, så den blir nok redningen etter at alle pliktene er over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...