Gjest Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hello- Hvorfor har den norske stat godtatt og legalisert rus-stoffer som ødelegger og dreper? (og tjener skatte kroner) ...samtidig som dem har forbudt rus-stoffer som ALDRI dreper? ...så ser jeg at DU er en "doktor"... i riktig gamle tider, ble det kalt shaman... og mange ble sett på som "gale" for dems tolking av virkelighet osv. Nå ser jeg den norske stat legger en puddel ,på sin egen legg.. Dere lyver, dere baksnakker, vrir om meninger og ord........ DERE VET ikke HVA dere prater om.... LEGEmiddler (legaliserte) dreper X antall mennesker pr år.... DET gjør ikke stoffet jeg snakker om..... eller stoffene... Ser at du er en Psykiater, en som har riktig GOD radar hva?.... alkohol dreper, tobakk dreper.... I rather drink mescal and smoke devil's weed....... OBS: dessuten så vet jeg at du-dem-di aldri vil be-svare..... SÅ den norske STAT GODTAR drap av mennesker på "den norske stats" betingelser???? ... pluss tjener penger... 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Det er veldig vanskelig å forstå hva du mener. Det virker som om du har en del meninger, men at innlegget ditt blir litt rotete og vanskelig å forstå. Akkurat som om du har noen forutanelser om at vi vet noe vi ikke vet, og så spiller du videre fra det.... Ha en fin kveld. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det synes som om de ikke er helt ufarlige de stoffene du inntar heller.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Et litt "kryptisk" innlegg. Men alle legemidler registrert i Norge, kan ha bivirkninger med dødlig utgang - både psykriatiske eller somatiske legemidler. Det er ikke noe nytt. Vi er alle "skrudd" forskjellig sammen biologisk. Dødsfall skjer hvert år - gammelt nytt som sagt. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Norsk og (forøvrig FN's) narkotikapolitikk er helt på trynet. Såkalte rusmidler blir fremstilt som farlige og moralsk ødeleggende. Tenk på alle resursser en legalisering hadde frigjort. F.eks. kunne en masse politifolk som arbeider med "narkotikakriminalitet" heller arbeide med å løse virkelige forbrytelser. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Norsk og (forøvrig FN's) narkotikapolitikk er helt på trynet. Såkalte rusmidler blir fremstilt som farlige og moralsk ødeleggende. Tenk på alle resursser en legalisering hadde frigjort. F.eks. kunne en masse politifolk som arbeider med "narkotikakriminalitet" heller arbeide med å løse virkelige forbrytelser. Til profile. Narkotikske stoffer = jakt på penger = krimilaitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.