Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg håper at du og ingen andre vil svare meg på dette, slik at jeg ikke blir mer forvirret enn jeg allerede er, da jeg trenger å komme meg videre.

Hvis det å bruke dette forumet fører til grubling, så må det vel være bedre å konsentrere seg om den behandlingen en får i RL, hvis en vil videre?

Var det det du mente med dette svaret også?

''1. Når en går i behandling, er det et viktig poeng at en kan "holde på" spørsmål og undringer til neste time og ikke må ha umiddelbart svar på alt.

2. Med mindre en har berettiget grunn til å tvile på behandlers råd og avgjørelser, bør en stole på denne og ikke hele tiden etterspørre andres meninger. Behandler har tross alt både kompetanse og et helt annet og bedre grunnlag å fatte sine beslutninger på.''

Vel. Min intensjon har hele tiden vært å bruke dette forumet til å komme meg videre, og det har jeg gjort.

Jeg vet at jeg har vært/blitt avhengig av både deg og dol/andre; det er fordi jeg har vært utålmodig, og så gjerne vil frem her i livet. Det er ingen andre grunner for det. Og jeg har jo brukt forumet over lang tid.

Men nå føler jeg at jeg bare blir stående fast og at det også går utover "hjemmeleksene" i terapien. Jeg er "redd" for at dette skal ødelegge for meg i terapien i rl.

Om du har en kommentar, ville jeg satt stor pris på en, slik at jeg kommer meg videre og fordi jeg vet dette er en "brannfakkel".

Beklager om det provoserer noen, men jeg prøver å komme meg videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306465-til-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...