Gjest aase77 Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Psykologen fortalte meg etter undersøkelse og masse spørsmål jeg svarte på at jeg distanserte meg fra andre, hadde vært utsatt for mye avvisning og tap. Å isolere seg medførte verre depressive episoder og angst, samt at personer med den koden hadde konsentrasjonsvansker og problemer med hukommelse? Hva slags diagnose er det mest nærliggende å tro passer til den beskrivelsen? På forhånd takk for svar:) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Beklager. Ut fra denne informasjonen tør jeg ikke si noe om diagnose. 0 Siter
tjohei Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det kan være paranoid og schizoid pf. Jeg kjenner til isolason og distansering, samt konsentrasjonsproblemer, angst og depresjon. Jeg har den diagnosen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det kan være paranoid og schizoid pf. Jeg kjenner til isolason og distansering, samt konsentrasjonsproblemer, angst og depresjon. Jeg har den diagnosen. Det _kan_ være mange diagnoser. Jeg synes ikke en engang skal prøve å gjette ut fra disse få opplysningene. 0 Siter
tjohei Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det _kan_ være mange diagnoser. Jeg synes ikke en engang skal prøve å gjette ut fra disse få opplysningene. Nei, jeg bare skrev ut fra meg selv. Jeg er ingen fagperson. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.