Gjest blir gal Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Er innleggelse en mulighet hvis jeg er mye deprimert, har ofte selvmordstanker og glemmer å ta medisinen til tider? jeg er veldig langt nede som regel når jeg er alene. jeg er mye sliten og er ofte under stort forventningspress fra en som står meg nær noe som gjør at jeg føler jeg mister grepet og at jeg ikke er god nok. 0 Siter
tjohei Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hva med å ta det opp med vedkommende eller ha mindre/ingen kontakt mer? 0 Siter
Gjest blir gal Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hva med å ta det opp med vedkommende eller ha mindre/ingen kontakt mer? Litt vanskelig å ikke ha kontakt men sin egen far når han er gift med mor mi som jeg har god kontakt med. Besøker jeg mor er jo far der også. 0 Siter
tjohei Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Litt vanskelig å ikke ha kontakt men sin egen far når han er gift med mor mi som jeg har god kontakt med. Besøker jeg mor er jo far der også. Trenger du la han påvirke hva slags krav du skal ha til deg selv? Greier du å frigjøre deg fra hans krav? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Det er mulig å bli innlagt. For å huske medisinen kan du bruke alarmen på mobilen. 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Det er mulig å bli innlagt. For å huske medisinen kan du bruke alarmen på mobilen. Ellers så kan en ukes-dosett gjøre god nytte:-), kanskje i kombinasjon med mobilen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.