Gå til innhold

lite lysten

Gjest har alt men ikke lysten

Anbefalte innlegg

Gjest har alt men ikke lysten

Jeg er en mann på 50 år. Har nettopp begynt på cipralex 10mg.Har hatt tinintus i 15 20 år...er uføretry.Har masse å være glad for.så hvorfor jeg er så lite lysten på livet er vanskelig å forstå.Lite tiltakslyst..orke ingenting.. har hytte og hus som det er masse å gjøre med...men orker ikke...liker ikke å gå ut til folk på besøk men tar gjerne imot besøk...er det bra at jeg begynner på antidep. tab. tror du jeg blir bedre av det ? At lysten på livet kommer igjen...Har spist alopam i alle disse årene med tinitus men er gått over på sobril...fordi apoteket er sluttet med 25mg alopam...synes ikke det er samme efekten...HIlsen mann på 50...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306599-lite-lysten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...