Gå til innhold

Fobi

Anbefalte innlegg

Gjest KHSvane
Skrevet

Hei. I hverdagen besvarer og ringer jeg mange telefoner hver dag, de fleste uten problemer, i jobb-sammenheng. men når det for eksempel gjelder å ringe til hushverten min, eller f.eks. skattekontoret ha jeg store problemer med å tørre å ringe. hva kan dette ha seg? Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest profile
Skrevet

Kan det være slik at på arbeidsplassen er det folk som ringer til deg, de tar insiativet til kontakt, mens når du ringer noen hjemmefra ar det du som må ta insiatvet til kontakten?

Skrevet

Kanskje det er fordi du kan gjemme deg bak den profesjonelle jobb-masken din? Du føler deg kanskje mer blottlagt når du skal være privat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...