Gå til innhold

tåler ikke flere påkjenninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest D*lilith

Hvis det ikke bedrer seg i morra, så forteller jeg det til behandler. For jeg klarer ikke ha det sånn stort lenger. Men har en følelse av at de må "sile" veldig ut hvem de tar inn, pga plassmangel..Hun har aldri vært overbegeistret for at jeg skal legges inn og tviler på at hun har endret mening. Men hun har henvist med de gangene det virkelig har vært krise. Så hvis det ikke gir seg dette, så må jeg be om å legges inn, selv om jeg helst skulle sluppet.

Ja klart man helst vil slippe å legges inn,men noen ganger er det det beste,og det tror jeg i din situasjon.

Gjest D*lilith

jeg var litt sint i mailen da, men det var mye oppsamla frustrasjon. Har ikke fått svar. Den var ikke usaklig så psyken burde forstå det. hun pleier ikke svare på mail heller egentlig, så terskelen for å gå dit uten å få tilbakemelding blir stor..jeg burde nok forklart mer hvor avvist jeg føler meg, selv om hun burde vite det fra før. Men det er mange ting som ikke helt fungerer i samarbeidet som burde taes opp. Kanskje skrive en mail og forklare mer i morra. Vet ikke egentlig. Kanskje de synes jeg er til bry og helst vil bli kvitt meg.

Sånn tenkte jeg også,at jeg var til bry og de ville nok bli kvitt meg,men hvorfor det?

Det er jo så mange som går hos dem,tror det bare er følelsene som spiller oss et puss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...