Gå til innhold

Tom for alkohol før møte med sosialkontor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest iiiik

hehe, tror nok at jeg heller vil drikke den øla, eller ølene før jeg drar dit. Hvis ikke er det ikke sikkert jeg drar...

Forstår deg godt. Å møte opp på sosialkontoret er en diger påkjenning. Man blir møtt på en nedlatende og krenkende måte. Så det er nok derfor det er så mange rusa mennesker på sos.kont. Ikke rart i grunn, forstår dem godt.

Det er nok en stor fordel å møte rusa, hvis du i tillegg er innvandrer og sprøytenarkoman også så burde du stille sterkt.

Så kan du jo spe på med at du har vært nødt til å selge sex for å overleve den siste tiden, da er du helt sikker på å bli prioritert temmelig høyt!

Gjest iiiik

Det er nok en stor fordel å møte rusa, hvis du i tillegg er innvandrer og sprøytenarkoman også så burde du stille sterkt.

Så kan du jo spe på med at du har vært nødt til å selge sex for å overleve den siste tiden, da er du helt sikker på å bli prioritert temmelig høyt!

Den var morsom. Som om det hjelper å stille edru, oppføre seg fint og være bra kledd. Tror ikke det spiller stor rolle jeg.

Annonse

Gjest dønn seriøst

Tja, det kommer vel an på hva du skal ha ut av møtet. Hvis du skal dit for å prøve å få til deg noen penger på dagen må du i alle fall ikke finne på å møte rusa. Da vil du ikke få annet enn en matrekvisisjon du må gå i butikken med.

Seriøst ville jeg vel ikke anbefale noen å møte rusa uansett hva hensikten med møtet er, men jeg skjønner at det kan føles vanskelig å gå dit. Hva med å si noe om det i steden?

Forstår deg godt. Å møte opp på sosialkontoret er en diger påkjenning. Man blir møtt på en nedlatende og krenkende måte. Så det er nok derfor det er så mange rusa mennesker på sos.kont. Ikke rart i grunn, forstår dem godt.

Nei, det er sjeldent hyggelig å gå på sos.

Men jeg tror neppe det bidrar til å bli tatt mer på alvor og bli mer respektert om man er rusa...

mvh

Gjest xbellax

Du er glad i alkohol? Om du skal ha et møte som handler om ditt liv, fremtid, økonomi, evt jobb, bolig, eller hva det nå enn måtte være -ville det vel vært kjekt å være edru, og faktisk kunne gjøre rede for seg -hva man ønsker, trenger osv.

Gjest Signe signatur

Men man blir garantert ikke møtt mindre nedlatende og med mer respekt hvis man er rusa/full! Det er da selvsagt at et edru men nervøst menneske gir et bedre inntrykk enn en småfull person som gjennom å drikke viser at h*n ikke tar møtet noe alvorlig (selvom det ikke er slik, det er fordi h*n syns det er alvorlig h*n ønsker å drikke for å klare det, jeg skjønner det). Absolutt best å drikke når det hele er over, da har du fortjent det også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...