Gå til innhold

Psykiatri nå til dags.

Anbefalte innlegg

Gjest snusebuseberta

Alle er jo uenige uansett, så hvordan kan noen vite?

Jeg tror du aldri kan vite helt sikkert. Er redd du kaster bort tid og krefter hvis du søker å vite 100%. Jeg tror du bare vet det, om noen forstår og vet. Er en sånn ting som ikke kan forklares med bare fornuften, men intuisjon og en indre visshet. Men litt tvil vil nok alle ha uansett, så det må vi lære å leve med. Til syvende og sist er det nok du som sitter på hele sannheten. Psykiatere kan forstå og mene men aldri kjenne det på kroppen som du. Jeg tror man automatisk får mer tillit til noen som man føler skjønner en. Om du ikke helt stoler på psykiateren din og er i tvil så kan du vel ta det opp?

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rose23

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

1

• frosken

1

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...