Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for det siste svaret NHD!

BLE VELDIG GLAD NÅ!

Som om det hjalp.

Legger ved at jeg våknet i natt av at jeg resite meg opp i senga og prøvde og få "tak" i noen som ikke var der.

Men drit i!

Jeg bryr meg ikke, vertfall ikke etter det du sa der.

Er du virkelig psykiater?

Men jeg skal huske og skrive i testamentet mitt at jeg er glad til at det er slutt på livet.

For jeg orker ikke mer.

HUSK JEG GJØR DETTE FOR DEG FOR AT DU SKAL SLIPPE OG TENKE PÅ MEG.

GJØR JEG DETTE SEES VI IKKE MER.

FOR JEG KOMMER VEL TIL HELVETET.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306768-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde oppsøke legevakten snartest og få lagt deg inn!

Hei!

Tok en prat med legen min som rådet meg til og begynne med medisiner.. Jeg tok dem i går med mye om og men.

Jeg fikk beskjed av læreren i går at jeg oppførte meg helt fjern med tusenvis av vrangforestillinger.

I dag er jeg ikke så mye bedre.. Skulle klappe en hund i dag da jeg plutselig så noe som lignet et menneske gå ved siden av meg.

Men når det holder på slik virker det så ekte.

Skal begynne på BUP, men det kan bli en god stund til.

Det nytter ikke gå til legen heller fordi om jeg i verstefall skulle bli innlagt blir jeg utskreven dagen etter.

I så fall må jeg vente helt til jeg kommer til BUP for og kanskje bli innlagt på et annet sykehus.

Det er utrolig slitsomt og gå rundt og få beskjed om at jeg tar feil når jeg protesterer på at jeg har fått i meg gift gjennom maten og at det er noen som følger etter meg osv..

Jaja..Noen som har et forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306768-hei/#findComment-2495235
Del på andre sider

Gjest typpzi

Hei!

Tok en prat med legen min som rådet meg til og begynne med medisiner.. Jeg tok dem i går med mye om og men.

Jeg fikk beskjed av læreren i går at jeg oppførte meg helt fjern med tusenvis av vrangforestillinger.

I dag er jeg ikke så mye bedre.. Skulle klappe en hund i dag da jeg plutselig så noe som lignet et menneske gå ved siden av meg.

Det nytter ikke gå til legen heller fordi om jeg i verstefall skulle bli innlagt blir jeg utskreven dagen etter.

I så fall må jeg vente helt til jeg kommer til BUP for og kanskje bli innlagt på et annet sykehus.

Det er utrolig slitsomt og gå rundt og få beskjed om at jeg tar feil når jeg protesterer på at jeg har fått i meg gift gjennom maten og at det er noen som følger etter meg osv..

ikke slutt med den antipsykotiske medisinene, så vil det bli bedre. Den er mot nettopp slike forestillinger i hodet,paranoia og hallusinasjoner osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306768-hei/#findComment-2495240
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mye rart, ja

Hei!

Mye vits i å skrive hovedinnlegget...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306768-hei/#findComment-2495287
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...