Gjest mogs Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Hvor lang tid bør jeg bruke på å trappe ned 30mg anafranil før jeg begynner å trappe ned på cipralex? Begynte å trappe ned med 10mg i går. 0 Siter
Gjest suppegjøken Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Det 11. bud lyder som så: Slutt ALDRI med medisinen din uten å snakke med legen din først. Han kan også fortelle deg hvordan du kan trappe ned hvis han mener dette er bra for deg. Han kan også hjelpe deg med å finne en annen type medisin om den du nå bruker ikke virker som den skal, eller bivirkningene er ille. 0 Siter
Gjest mogs Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Det 11. bud lyder som så: Slutt ALDRI med medisinen din uten å snakke med legen din først. Han kan også fortelle deg hvordan du kan trappe ned hvis han mener dette er bra for deg. Han kan også hjelpe deg med å finne en annen type medisin om den du nå bruker ikke virker som den skal, eller bivirkningene er ille. Den nye legen jeg går til kjenner lite til meg, og jeg tror heller ikke han har så god kjennskap til psykiatri. Han er jo allmenleger og kan ikke sette seg like godt inn i alt. Tar jeg tiden til hjelp tror jeg at jeg best kan finne ut av det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.