Gå til innhold

bivirkninger nardil

Anbefalte innlegg

Gjest panuka

Hei Jeg har tatt Nardil i ca 2 mnd nå. Første mnd. tok jeg 45 mg., deretter økte jeg til 60 mg og så til 75 mg. Etter noen dager på 75 mg. fikk jeg disse bivirkningene: 1. en veldig trang til å sove. Med en gang jeg kjnte meg søvnig, sovnet jeg på ca et minutt. Dette kunne gjenta seg flere ganger pr. dag. 2. Problemer med å late vannet. Jeg har nå gått ned til 60 mg. pr.dag, og bivirkningene har forsvunnet. Men jeg har lest at du skal ta sa mange mg pr.dag som du veier. Jeg veier 70 kg. og skulle da ta ca 70 mg pr.dag. Har du noen erfaring med at dette er riktig? Jeg kjenner ikke noen særlig virkning av nardil enda, og jeg luer på hvor lenge jeg burde gå på denne medisinen før jeg gir opp. Jeg lider av sterk sosialangst og har prøvd mange ssri, aurorix og remeron uten å få hjelp. Jeg har også gått i terapi ca 1.5 år. Grunnen til at jeg spør deg om alt dette N.H.D er at den psykiateren jeg har fått nardil av ikke har noen erfaring med denne medisinen. jeg er den første pasienten hans som går på den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306876-bivirkninger-nardil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...