Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest guttt_29

hei jeg har en kjæreste som jeg har vert sammen med i 1,5 år nå. etter en stund ca 6 måner fant jeg ut at hun hadde slitt med deprisjoner i 4 år, sterke deprisjoner. og nå har hun blitt deppa igjen, hun blir av og til kjempesint p.g.a små ting og har prøvd å skade seg selv flere ganger, hun har hatt en vanskelig barndom og går til psykolog med dette flere ganger i månen, men hver gang hun kommer hjem er hun enda mer lei seg, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at hun skal ha det bedre, trøst virker ikke da blir hun bare mer lei seg for hun føler seg bare mer misslykket i livet når jeg har det fint og hun sliter, hva skal jeg gjøre når hun er lei seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306897-forvirret-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...