Gå til innhold

Alkohol og psyk. medisiner

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 27 år som er bipolar. Går på medisiner for dette, Lamictal og Cymbalta. Er i en veldig skiftende form, så medisiner jeg har prøvd (MANGE) virker ikke som de burde gjøre på meg ifølge legene jeg har vært hos. Men jeg har fått et problem, jeg begynte å drikke igjen etter noen års avhold. Drikker meg nesten alltid ''full'' og har til tider blackout dagen derpå. Dette er snakk om noen ganger i måneden. Har et veldig utagerende sexliv når jeg er påvirket, vanligvis ubeskyttet også. Men nok om det, hvor farlig er denne kombinasjonene egentlig? Vet jo at man ikke skal blande alkohol og medikamenter men jeg er vel ikke den første i verden som gjør det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306924-alkohol-og-psyk-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mupphh

kjenner ikke til cymbalta, men generelt er det ikke noe farlig å blande stemningsstabiliserende og antidepressiva... det gjøres nok av svært mange mennesker hver helg...

men du burde seriøst drikke mindre når du får blackout.

generelt ikke noe farlig å blande stemningsstabiliserende og antidepressiva med alkohol, skulle det stå!

arg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...