Gjest bipolar søker råd Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Kan det være riktig? som umedisinert bipolar 2 så hadde jeg mye uro i kroppen men sjelden angst. alt gikk i rasende fort tempo hele tiden. Da jeg ble medisinert så kom angsten for fullt men depresjonene har blitt stabilisert. er det vanlig at man får mer angst etter å ha begynt på stemningstabiliserende? 0 Siter
Gjest mupphh Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 tror ikke det er vanlig å få angst av å begynne på stemningsstabiliserende. men om du har en angstlidelse så hjelper ikke stemningsstabiliserende på den, så den... 0 Siter
Gjest mupphh Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 tror ikke det er vanlig å få angst av å begynne på stemningsstabiliserende. men om du har en angstlidelse så hjelper ikke stemningsstabiliserende på den, så den... en angstlidelse i tillegg til den bipolar, mente jeg 0 Siter
Gjest omega 6 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hadde det sånn da jeg prøvde lamictal og også lithium da jeg startet med den. Dette ga seg hos meg da jeg kom opp i rette dosering. Har det nå så bra som jeg ikke kan huske å ha hatt det på mange år. Så hold ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.