Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bareentanke....

Nei, det er to grunner til at jeg ikke vil det. Den ene er at jeg ikke tror jeg er så hardt rammet. Jeg har jo egentlig et ganske høyt funksjonsnivå, jeg studerer jo på universitetet liksom. Den andre grunnen er at jeg vil føle meg "tilbakestående" da... når det liksom er et "hjem" og det er noen ansatte der. Sier ikke at de som må bo slik er tilbakestående! Men _jeg_ vile føle skam da. Hva skulle jeg liksom si til familien? Hadde aldri klart det - da vil jeg heller lide meg gjennom ensomheten på egen hånd. Det er akkurat derfor jeg ikke vil ha støttekontakt og. Fordi jeg hadde fått sånn skam.

Men det hadde gått greit å fått litt hjelp til å finne folk og sånn... ville ikke følt at det var noen skam...

Skjønner det :0)

Nå har du jo fått svar på at det du tenker er mulig. Må du ikke tenke dette bort da....! Ihvertfall undersøk mulighetene før du tenker på alt for og imot sånn at det ikke blir noe av. Jeg tror du er inne på rett spor!

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306926-kollektiv/#findComment-2494743
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...