Gå til innhold

PF og oppmerksomhetsbehov

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest yuuujj

Det skjer jo av og til feil i psykiatrien da. Det er en betydelig subjektiv komponent i utredning/forståelse av pasienter. Syns jeg kjenner meg igjen i å være dramatiserende jeg...

Da hadde du vært det i RL også.

Ikke bare på nett.

Kjenner ei med den diagnosen og hun kan lage et enormt drama og oppmerksomhetskreving til daglig. Internett også for den saks skyld.

Da hadde du vært det i RL også.

Ikke bare på nett.

Kjenner ei med den diagnosen og hun kan lage et enormt drama og oppmerksomhetskreving til daglig. Internett også for den saks skyld.

Jeg er helt motsatt "til vanlig". Sier lite... men det er kanskje fordi jeg strever så mye med å kontrollere min histrioniske personlighetsforstyrrelse... la oss si at jeg ikke er så hardt rammet, da er det kanskje sånn at jeg klarer å sperre det nede til vanlig, men at det bobler frem på nettet, hvor konsekvensene for å oppføre seg sånn ikke er like store...

Bare noen tanker...

Gjest yuuujj

Jeg er helt motsatt "til vanlig". Sier lite... men det er kanskje fordi jeg strever så mye med å kontrollere min histrioniske personlighetsforstyrrelse... la oss si at jeg ikke er så hardt rammet, da er det kanskje sånn at jeg klarer å sperre det nede til vanlig, men at det bobler frem på nettet, hvor konsekvensene for å oppføre seg sånn ikke er like store...

Bare noen tanker...

nei, du beviser hundre prosent at du ikke har noen som helst histrionisk personlighetsforstyrrelse, for det er noe man har i RL, ikke på nett.

En sitter ikke på et rom og isolerer seg og tørr ikke snakke med folk når en har det. Da prater en med folk og gjerne VELDIG HØYT! :)

nei, du beviser hundre prosent at du ikke har noen som helst histrionisk personlighetsforstyrrelse, for det er noe man har i RL, ikke på nett.

En sitter ikke på et rom og isolerer seg og tørr ikke snakke med folk når en har det. Da prater en med folk og gjerne VELDIG HØYT! :)

Åja, det var oppklarende. =)

Men jeg lurer på hva det er som gjør at jeg er som jeg er. Hvorfor jeg bare prater om meg selv hele tiden og hvorfor jeg er så utakknemlig mot de som vil hjelpe meg. Hvorfor jeg har nytte av løsningene folk kommer med. Med mer.

Annonse

Gjest hallosann

Åja, det var oppklarende. =)

Men jeg lurer på hva det er som gjør at jeg er som jeg er. Hvorfor jeg bare prater om meg selv hele tiden og hvorfor jeg er så utakknemlig mot de som vil hjelpe meg. Hvorfor jeg har nytte av løsningene folk kommer med. Med mer.

Hvorfor du prater bare om deg selv er enkelt og besvare - i følge deg selv tilbringer du bare tid for deg selv - da blir det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...