Gå til innhold

ndh,et spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmålstiller
Skrevet

jeg lurer på kan en peron som har psykiske lidelser bli psykolog,terapaut?

Videoannonse
Annonse
Gjest spørsmålstiller
Skrevet

person skulle det være..

Skrevet

NHD har svart på dette tidligere... han sier at det kan gå bra, men utelukker visse lidelser.

Og såklart, uansett må man jo være frisk nok til å jobbe i utgangspunktet.

Gjest spørsmålstiller
Skrevet

NHD har svart på dette tidligere... han sier at det kan gå bra, men utelukker visse lidelser.

Og såklart, uansett må man jo være frisk nok til å jobbe i utgangspunktet.

ok, hvilke lidelser da?

Skrevet

ok, hvilke lidelser da?

Det må du vente på NHD for å høre om. Tror det var snakk om de alvorligste personlighetsforstyrrelsene samt schizofreni i alle fall, men skal ikke si det helt sikkert.

Skal visst være mulig å søke gjennom forumet og, men jeg får i alle fall ikke den til å virke.

Gjest anonym i kveld
Skrevet

kjenner iallefall til psykologer som har hatt depresjoner og angst,men som nå er friske fra det.selv synes jeg det kan være greit å snakke med folk som faktisk har litt personlig erfaring og

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

SMIRs svar er korrekt husket ut fra mine tidligere svar.

Gjest spørsmålstiller
Skrevet

ok,takk for svar..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...