Gå til innhold

Trening er godt for psyken

Anbefalte innlegg

Nå har jeg begynt med spinning igjen etter et langt opphold. Jeg merker bedring etter en gang. Det er ikke tvil om at trening er godt for kropp og sjel og burde være obligatorisk ved alle psykiske lidelser. Kom dere på trening folkens:-) Det finnes virkelig ingen unnskyldninger. Når dere først er igang, er det gjort. Det gjelder bare å komme seg dit en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307114-trening-er-godt-for-psyken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg bare hatt overskudd til å trene så,men det sies jo at man får overskudd av å trene også..

Det sies at det er da man skal presse seg til trening. Når du først kommer frem har du glemt din motvilje:-) Og når du har vært der en gang blir du så stolt at du får lyst til å dra igjen snart:-) Slik er det isåfall for meg:-)

Hadde jeg bare hatt overskudd til å trene så,men det sies jo at man får overskudd av å trene også..

''Hadde jeg bare hatt overskudd til å trene så,men det sies jo at man får overskudd av å trene også..''

Akkurat!

Det er snakk om å "ta ett valg" og dermed bryte en barriere for å kunne klare å bryte ut av en negativ sirkel, vi er alle (uansett kor sjuke vi måtte være) ansvarlig for eget liv og egen helse!

Så finn frem joggesko, og kom deg på tur NÅ ! :-)

Ps! Eg syker meg opp til å slå plenen, DET er kjedelig det!

Gjest D*lilith

Det sies at det er da man skal presse seg til trening. Når du først kommer frem har du glemt din motvilje:-) Og når du har vært der en gang blir du så stolt at du får lyst til å dra igjen snart:-) Slik er det isåfall for meg:-)

Ja skulle jo begynt på treningssenteret,men...det er den motivasjonen da.

Ja skulle jo begynt på treningssenteret,men...det er den motivasjonen da.

Du kan jo kjøpe deg et treningsapparat hjemme. Du får kjøpt stepmaskin til noen hundrelapper på xxl. Du kan også kjøpe det treningsdvd og en matte til å gjøre øvelser. Det finnes ingen unnskyldninger.

Annonse

Gjest D*lilith

''Hadde jeg bare hatt overskudd til å trene så,men det sies jo at man får overskudd av å trene også..''

Akkurat!

Det er snakk om å "ta ett valg" og dermed bryte en barriere for å kunne klare å bryte ut av en negativ sirkel, vi er alle (uansett kor sjuke vi måtte være) ansvarlig for eget liv og egen helse!

Så finn frem joggesko, og kom deg på tur NÅ ! :-)

Ps! Eg syker meg opp til å slå plenen, DET er kjedelig det!

Kjedelig å slå plenen,men kjedelig å jogge også da,jeg liker å sykle,skal kjøpe meg ny sykkel for skattepengene : )

Gjest D*lilith

Du kan jo kjøpe deg et treningsapparat hjemme. Du får kjøpt stepmaskin til noen hundrelapper på xxl. Du kan også kjøpe det treningsdvd og en matte til å gjøre øvelser. Det finnes ingen unnskyldninger.

Har treningsutstyr hjemme,har trenings dvd og...det blir bare ikke brukt,jeg er for energiløs,phu,alt er så tungt for tia.

Har nok med å gå jeg,men skal kjøpe meg sykkel for skattepengene,da skal jeg trene : )

Gjest D*lilith

Sykling er topp mosjon/trening/trim, og svømming og fjellturer, ikkje er det så kjedelig heller (syns eg ihvertfall).

Svømming er gøy,det skal jeg gjøre i sommer,bare håper på fint vær : )

Fjellturer kan være fint,så lenge det ikke går opp,opp og opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...