Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg er et dårlig menneske. Men jeg skal prøve å forandre meg... skal prøve å slutte å oppføre meg så dårlig på DOL.

Videoannonse
Annonse
Gjest D*lilith
Skrevet

Du har nå ikke oppført deg dårlig du nå : )

Slapp av!

Gjest D*lilith
Skrevet

Jo, jeg sa at "heyheymymy" bare snakket vås...

Ja,men det gjorde han jo også,det tror jeg flere er enig med deg i,det var ikke stygt å si det,bare sannheten.

Gjest xbellax
Skrevet

Da må jo jeg være grusom for jeg synes det vedkommende sa var pisspreik.

Skrevet

''Jo, jeg sa at "heyheymymy" bare snakket vås...''

Ikke bare du som syntes det da. Sjønte ikke hva han/hun mente jeg heller..

Gjest Moderator
Skrevet

Deet hadde vært fint om du kunne begrense din bruk av dol, slik at vi slipper å be deg om å ikke bruke dette forumet.

Hvis du ikke klarer å moderere bruken, ser vi oss nødt til å begynne å slette igjen.

Ha en fortsatt fin helg:-)

Skrevet

Du skal prøve å forandre deg prikk prikk prikk? Jaja, lykke til...

Skrevet

Er flere som sier jeg faktisk har forandret meg de siste dagene... sier jeg bryr meg mer om andre og slikt...

Du mener selv du har forandret deg? Har folk i virkeligheten sagt det? Det er hva som betyr noe, ikke hva folk inne på DOL skriver.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Er flere som sier jeg faktisk har forandret meg de siste dagene... sier jeg bryr meg mer om andre og slikt...

Jeg tror på ingen måte du er ond eller har slike ondskapsfulle mønster som du selv tenker at du har.

Men jeg tror kritikken handler om at du skriver så innmari mye, hele tiden. At det blir for mye. At du trenger å begrense hvor mange innlegg du produserer her....ikke noe annet.

Gjest påsanna
Skrevet

Ja for man endrer seg jo ekstremt mye av sin personlighet på et par dager...

Gjest blablablabla1
Skrevet

Har det ikke litt å gjøre med type innlegg og da?

Har dere noe imot at jeg svarer på andres tråder?

Ta et hint!

Skrevet

Folk IRL? De snakker jeg jo nesten aldri med... så jeg vet ikke... jeg oppfører meg dessuten helt anderledes IRL enn på DOL...

Endring må komme på alle plan, slik jeg ser det. Det er derfor det er vanskelig, men på nettet er likevel en start. :-) God natt.

Gjest Moderator
Skrevet

Det har både med type innlegg og antall.

Vi har før foreslått at du og andre kan flytte dere til forum for meldinger når dere "småprater" i lange tråder.

Foreslår at du begrenser deg til å starte maks en tråd på forum for psykiatri pr dag, samt at du forsøker å forhindre for mye småprating i disse trådene.

De ovenstående anmodningene er primært av hensyn til oss (psykiatriforumet som helhet). For din egen del bør du sannsynligvis forsøke å være her inne vesentlig mindre enn du er i dag.

Du må gjerne svare andre på deres spørsmål, men forsøk også i de trådene å begrense småpraten.

Mvh

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er andre som skriver vel så mange tråder som deg,og det er mange som småprater,så hvorfor du får "kjeft" forstår jeg ikke.

Gjest Moderator
Skrevet

Det er andre som skriver vel så mange tråder som deg,og det er mange som småprater,så hvorfor du får "kjeft" forstår jeg ikke.

Du har rett i at SMIR ikke er den eneste som småprater, og det hadde vært fint om også du begrenser småpraten på psykiatriforumet. Når tråder sklir ut kan dere flytte inn på forum for meldinger.

Gjest D*lilith
Skrevet

Du har rett i at SMIR ikke er den eneste som småprater, og det hadde vært fint om også du begrenser småpraten på psykiatriforumet. Når tråder sklir ut kan dere flytte inn på forum for meldinger.

Da må dere jo oppfordre alle andre til det også da,hallo?

Gjest Moderator
Skrevet

Da må dere jo oppfordre alle andre til det også da,hallo?

Vi har oppfordret alle til å avstå fra for mye småprat på psykiatriforumet. Når da noen av dere allikevel ikke ser ut til å ha fått med dere denne oppfordringen, så velger vi å si det direkte til dere, slik vi f.eks. har gjort i denne tråden.

Gjest D*lilith
Skrevet

Vi har oppfordret alle til å avstå fra for mye småprat på psykiatriforumet. Når da noen av dere allikevel ikke ser ut til å ha fått med dere denne oppfordringen, så velger vi å si det direkte til dere, slik vi f.eks. har gjort i denne tråden.

Det har jeg ikke fått med meg nei at dere har gjort,får prøve å skjerpe meg da hvis det er sååå gale,trodde ikke det jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...