Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg vil ikke ha fylleangst. Jeg hadde en fin samtale med NHD.

Fatter ikke at han gadd å snakke med deg. Får håpe han var på vakt, så han slapp å bruke fritiden.

Og hva sa han så i denne fine samtalen? At det er deg det er synd på, og at du ikke kan noe for at du koser deg over andres tragedier og kommer med drapstrusler?

Annonse

Vi har snakket sammen. Det var ok.

Foreslår at vi avslutter dette nå.

Takk! Ja det ønsker jeg også. NHD takk for at du tok telefonen. Jeg forstår at du kan se på meg som misunnelig, bitter og smålig, men det er ikke slik jeg er. Hvordan kan jeg bevise det vet jeg ikke, men jeg sier deg at medfølese for andre har jeg. Ønsker å bli kvitt de negative tankene for andre.

Du har brukt dette forumet det siste døgnet på en måte vi ikke kan akseptere. Ber deg derfor umiddelbart slutte å poste innlegg her.

Jeg vil konferere med resten av redaksjonen mht når vi kan akseptere at du igjen tar i bruk våre nettsider.

Det er trist å høre. Jeg ringte NHD nettopp for fortelle han at jeg mente det jeg skrev på DOL.

Annonse

Takk! Ja det ønsker jeg også. NHD takk for at du tok telefonen. Jeg forstår at du kan se på meg som misunnelig, bitter og smålig, men det er ikke slik jeg er. Hvordan kan jeg bevise det vet jeg ikke, men jeg sier deg at medfølese for andre har jeg. Ønsker å bli kvitt de negative tankene for andre.

Du er virkelig på jordet for tiden. Se å kom deg ned på jorda igjen.

Gjest Moderator

Jeg forstår! Håper ikke det er for lenge. Å snakke med NHD var fint.

Hei Flaxseed.

Vi har kommet frem til at du fortsatt er velkommen til å bruke doktoronline til tross for det som skjedde i helgen. Vi forutsetter at du ikke gjør noe tilsvarende en annen gang, og foreslår at du ikke bruker dol sammen med alkohol.

Mvh

Hei Flaxseed.

Vi har kommet frem til at du fortsatt er velkommen til å bruke doktoronline til tross for det som skjedde i helgen. Vi forutsetter at du ikke gjør noe tilsvarende en annen gang, og foreslår at du ikke bruker dol sammen med alkohol.

Mvh

Hei Webmaster. Det er første gang jeg har logget inn siden episoden så jeg så ikke meldingen før nå. Tusen takk. Det var en hyggelig melding å få. Jeg skal ikke blande DOL og alkohol mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...