Gå til innhold

Hvor frisk er det mulig å bli etter en pf?

Anbefalte innlegg

Gjest masouleum

Har hatt unnvikende og eupf mesteparten av livet. Nå har jeg angst av og til, men den er ikke særlig hemmende. Jeg isolerer meg ikke lenger, treffer andre folk. Men det er fremdeles ubehagelig innimellom, samtidig som det også gir meg mye. Tenker lite svart/hvitt lenger, har blitt mye mer nyansert i tankegangen. Fått bedre selvtillit, selv om jeg fremdeles må jobbe med den. Har mine og og nedturer ennå, men de er langt fra så store som før, de er til å leve med. Samtidig har jeg slutta med alle medisiner, untatt atarax som jeg sover på om natta. Jeg er ikke deprimert, litt nedstemt av og til. Jeg lurer på om det er mulig å bli kvitt de symptomene jeg nå beskriver, eller kan jeg bli helt bra? Nhd? Har begynt å få troen på at jeg kan bli helt bra (ingen psykisk friske er helt problemfrie heller) siden jeg har kommet meg så mye som jeg har gjort. Håper å klare det. Men er kanskje sårbarheter jeg må leve med hele livet? Trodde jeg var ganske sårbar, vært oversensitiv fra barnsben av, men nå er jeg ikke det lenger, egentlig. Går det an å forandre seg så mye? Vært en lang prosess over år og tror ikke det er gjort med dette, må nok fortsette i behandling litt til. Men likvel?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...