Gjest Jente31 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 hvis en pasient ringte deg for å snakke ut om/få støtte i en situasjon hvor en over noen dager har blitt forfulgt og følt seg truet på livet - og er stresset og dønn sliten etterpå? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tenker.. hvis en ikke spør etter konkrete råd.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 1. Regler for kontakt er en av de ting som bør avklares i et behandllingsforhold. 2. Terapeuter har nok en høy terskel for å bli sint. I motsatt fall blir det anstrengende både for pasientene og for terapeutene selv. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 1. Regler for kontakt er en av de ting som bør avklares i et behandllingsforhold. 2. Terapeuter har nok en høy terskel for å bli sint. I motsatt fall blir det anstrengende både for pasientene og for terapeutene selv. Vi har ikke avtalt/ snakket om det på forhånd. Dessuten har jeg time om ikke lenge, så det kan sikkert vente. Takk for svar. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 1. Regler for kontakt er en av de ting som bør avklares i et behandllingsforhold. 2. Terapeuter har nok en høy terskel for å bli sint. I motsatt fall blir det anstrengende både for pasientene og for terapeutene selv. Unnskyld. Jeg leste svaret ditt litt feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.