Gjest blå er en fin farge Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 skrev innlegget "Hva kan jeg gjøre med angst for "alt"?? og fikk svar at metakognitiv terapi vil hjelpe... mener du jeg har ocd, tvangslidelse? går til samtaleterapi hos psykiater, vil dette ikke hjelpe? takknemlig for svar!! 0 Siter
Gjest dfhdfhjldf Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg svartedeg på forrige innlegget du skrev, der jegskrev jeg fikk metakognitiv terapi. Jeg har ikke OCD men katastrofetanker/generalisert angst. Så tror ikke han mener duhar OCD,er iallefall ikke grunnlag til å si d utifra d du beskrev:) Bor du i midtnorge? 0 Siter
Gjest blå er en fin farge Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg svartedeg på forrige innlegget du skrev, der jegskrev jeg fikk metakognitiv terapi. Jeg har ikke OCD men katastrofetanker/generalisert angst. Så tror ikke han mener duhar OCD,er iallefall ikke grunnlag til å si d utifra d du beskrev:) Bor du i midtnorge? Tusen takk for at du svarer:-) Jeg bor ikke i midt Norge... Kan jeg spørre deg hva metakognitiv terapi går ut på? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tenkte ikke på OCD, men på generalisert angstlidelse. Så ser jeg at du bruker en voksen dose Cisordinol. Har du en psykoselidelse? Du kan gjøre et søk både på DOL og på Google på metakognitiv terapi. 0 Siter
Gjest fhfdhfdhdf Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Tusen takk for at du svarer:-) Jeg bor ikke i midt Norge... Kan jeg spørre deg hva metakognitiv terapi går ut på? Hei, fant en artikkel om det. Riktignok om metakogntivbehandling og tvangstanker, men er stort sett de samme prinsippene i behandling av bekmringsangst/generalisertangst http://www.psykologforeningen.no/arch/_img/9104666.pdf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.