Gå til innhold

Medisiner og graviditet.

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen en som lurer

Jeg har vert utsatt for seksuelle overgrep. En venninne av meg fikk det skikkelig tungt psykisk etter at hun hadde født fordi at det føltes unaturlig og ekkelt ettersom hun hadde blitt seksuellt overgrepet. Hun fikk også depresjoner. Jeg ble voldtatt da jeg var 12år. Er dette noe som kan påvirke fødselen? Sliter nok litt med sex, men ikke ofte. Bare i noen situasjoner, men ikke ved penetrering. Har nok klart å bearbeide dette så godt jeg kan, men er nok vanskelig i og med at jeg var bare 12år. Og ikke han som gjorde det ikke fikk noen straff fordi at jeg ikke fortalte noen om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307282-medisiner-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skriver du medisiner i tittelen?

Jeg vil råde deg til å snakke med jordmor om dette i forkant av fødsel. Det kan hende du kan reagere på å "miste kontrollen", og da kan det være greit å ha snakket med noen fagfolk i forkant av fødselen.

Det høres ut som en plan. Vet ikke så mye om dette.

Takk:)

Skiftet navn pga registrering

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...