Gjest amivalent Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva synes du om disse langvarig 6mnd oppleggene som de ulike tilbyr.Dette er ihvertfall noe som må koste flesk.En blir og lovt oppfylling leeeenger. Men det gir meg håp og det virker som proffene tror dette kan hjelpe meg.Men samtidig sliter jeg enda med den tanken at jeg må bare "skjerpe og bli voksen". Og at dette er negative karaktertrekk og har noe med hvordan jeg er som et menneske.Å dytte problemene mine at de har med psykdom å gjøre gjør at jeg får mindre selvforakt og hat fordi jeg klusser til livet mitt hele tida. Om det kommer av sykdom eller lav viljestyrke å prøver jeg nå så godt jeg kan uansett å være et best mulig menneske og er klar over hvordan jeg kan tenke og reagere.Jeg er også så svingete enda og hvordan det går med meg avhenger mye av dagsform eller hvilken fot jeg står opp med..I forrige uke var jeg så deppa og følte alt var uoverkommelig og vanskelig å jeg var såååå ivrig på å forøke dette behandlingsopplegget.Men nå er jeg annerledes.Ting går fint og forrige uke er så fjernt. Men slik har det jo alltid vært med meg.Gode perioder , men så kanskje jeg sabotererer meg selv,dumme valg , impulsiv etc.Isolerer meg fordi jeg synes vennskap og relasjoner er så vanskelig.Så holder stort sett alle mennesker rimelig på avstand.Altså ingen følelsesmessig kontakt.Holder det på det nivået.Men jeg kan jo ikke leve sånn for alltid.Jeg har ikke sosial angst og kan godt prate med andre og fremstår nok ikke som sjenert.Men sliter likevel med selvtillitten og føler at jeg aldri har mestret livet helt.Trist å si det.Det er sikkert 3-4 år siden jeg klarte å fungere mere stablt over lengre tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307294-dagavdeling-for-mennesker-med-pf-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ussen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvilken diagnose har du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307294-dagavdeling-for-mennesker-med-pf-erfaringer/#findComment-2498973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.