Gå til innhold

NHD-Evt med. ved angst..

Anbefalte innlegg

Gjest Flytte-lasset

Sliter litt ekstra for tiden.

Jeg skal, som tidligere nevnt, flytte til hjemtraktene, og har mye og tenke på for tiden.

Toppet seg i helgen da jeg var på en stor samling med både folk og dyr, og skulle vise fram et av mine husdyr. Skalv så jeg ristet, mistet hele konsentrasjonen, og følte nesten at jeg skulle falle om. Kom gjennom det på et vis, med støtte fra en god venninne, og klarte dagen etterpå litt bedre. Men, er så usigelig sliten.

Har i tillegg fått en luftveisinfeksjon, som nok har satt meg litt ut, og startet på Weifapenin i dag..

Cipramilen (30mg) har hjulpet godt på både depresjon og angst, men føler at jeg nå er ved starten igjen..Kjenner på at det forventes mye av meg nå, når det nærmer seg flytting. Skal blandt annet kjøre helt dit vi skal, alene.. Blir uvel bare ved tanken. Er vankelig å ta penicillin, er så redd for bivirkninger.. (tok en når jeg skulle tatt to i kveld..) Er vondt å gå ut, på grunn av åtte-beinte insekter.. Er redd for skuffe samboeren, som kommer hjem fra jobb i morgen, pga "tilbakefall".. Er helt punktert, men presser meg det jeg kan.

Kjenner at jeg har provosert på DOL i kveld, bare fordi jeg er litt lett-irritert. Sliter ekstra med konsentrasjon og hørselen..

Venter jo ennå på time hos psykolog, pga forandringer i og med flyttingen. Ser for meg at jeg blir stående med bilen på en fjellovergang, og innbille meg at jeg er syk..

Er det noe jeg kunne bedt legen om, som jeg kunne tatt ved behov??

Frustrert hilsen fra Høstløvet, Isflaket, Trøndertøusa, som nå kaller seg Flyttelasset..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307313-nhd-evt-med-ved-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flytte-lasset

Jeg sover ikke i det hele tatt, uten Imovane. Blir ikke trøtt, og kan ikke slappe av før dagen kommer, uten. Den roer meg imidlertid ned nok til å koble av og sovne, når jeg tar den.

Tar ellers Livial og Cetirizin, og noe Paracet pga smerter i rygg, skuldre etc..

Bar så alt er nevnt..

Gjest Flytte-lasset

Jeg sover ikke i det hele tatt, uten Imovane. Blir ikke trøtt, og kan ikke slappe av før dagen kommer, uten. Den roer meg imidlertid ned nok til å koble av og sovne, når jeg tar den.

Tar ellers Livial og Cetirizin, og noe Paracet pga smerter i rygg, skuldre etc..

Bar så alt er nevnt..

Føler jeg er langt oppe eller lavere nede. Enten har jeg energi og tålmodighet, ellers er jeg nesten på bunn, uten energi og tiltakslyst..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...