Gå til innhold

Det er min egen skyld....

Anbefalte innlegg

Så har jeg, gjort det igjen. Sluttet med medisiner. Jeg vil føle sorg, gråte og ta hevn og dette klarer jeg ikke dersom jeg går på meidisiner. Men nå kjenner jeg at jeg er både syk psykisk og fysisk. Jeg vet det er feil, men noe i meg vil det slik mens andre siden prøver og jobbe imot. Har time hos pskiater i morgen men skal jeg gå når jeg selv er skyld i dette?

Dette er ikke lett, jeg er nok gal, og det gjør ikke selvtiliten bedre. Jeg skal hevne meg mot en person og når jeg går på medisin så forhindrer det meg i og gjøre det. kaotisk det skan du si. Jeg er gal. Er det andre som har slike følelser og handlingsmåter. Har noen råd som kan få meg til og komme til fornuft så vil jeg gjerne ha det

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307328-det-er-min-egen-skyld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...