Gå til innhold

Kan et ansv.gruppemøte presses på meg?

Anbefalte innlegg

Gjest geitebukkenj

Når man har en individuell plan - kan koordinator tvinge på et ansvarsgruppemøte? Planen er fullt frivillig og jeg klarer å ordne det aller meste selv. Skal nå lage ny plan og møte koordinator på fredag. Men hun ville ha et fellesmøte på onsdag med behandler. Det vil ikke jeg og ser ikke poenget når jeg har kontroll på alt. Har skrevet sms og forklart dette. Kan hun likevevel presse seg på? Jeg trenger timen til helt andre ting. Det praktiske har jeg full kontroll over. Føler meg overkjørt og det er vel ikke meningen? Har bedt om bekreftelse på min sms (hun er vanskelig å få tak i på andre måter) men har ikke fått det. Har sendt den to ganger og bedt om bekreftelse. Denne timen ble avtalt forrige uke, lagt på en dag som overhodet ikke passet og jeg hadde sagt fra klart på forhånd. Men fikk beskjed om at det var eneste dag de hadde mulighet. Men når jeg ikke trenger den timen, så har jeg vel full rett til å avbestille den? Småting kan jo ordnes på tlf.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...