Gjest T12 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei Jeg blir flaut når jeg snakker med de andre, jeg vet ikke hvorfor? jeg blir rødt i ansikt og min hjete banker og forstyrer meg hele tida. jeg kontrollere meg mye når jeg snakker med de andre, derfor kan jeg ikke snakke slik som jeg vil eller gjøre noe som jeg vil det. jeg har stress over alt når jeg jobber ,snakker og ovs. det som plager mye meg er at jeg er flink både på skolen ,på jobb og liker mye å delta i diskusjon og å være en sosiale person, men jeg klare det ikke på grunn av de problemene. på en måtte kan jeg si at jeg er redd for å snakke og gjøre noe, selvom det er alltid positivt .jeg vil alltid være alene men jeg liker det ikke å være alene. jeg selv vet at det trenger ikke at jeg blir flaut eller å få stress men jeg blir det sånn. jeg hater meg når jeg er en slik person som alltid kntrollere meg selv og greier ikke være aktiv i samfunnet slik jeg selv vil ha det. jeg vil komme ut i en slik sitasjonen men jeg vet ikke hvordan fordi jeg prøver mye å blir en normal person men det er vansklig . jag er 24 og bor i cirka to år i Norge. har du noe å anbefale meg og hva er årsaken til dette? tror du jeg kommer å bli bedre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307337-flau-stress/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det du har, er noe som plager veldig mange. Du vil gjøre et godt inntrykk, du har lyst til å prate med folk, vise deg som den morsomme og kloke personen du er - MEN så blir noe i deg redd, og sender ut rødme og flauhet. Hva skal vi gjøre med det, alle vi som er sånn? Vi må prøve å tenke at de andre sikkert ikke er like trygge og sikre som de ser ut til! Vi må tenke at ingen egentlig ser på oss og sjekker hvordan vi klarer oss - de har mer enn nok med å klare seg selv. Vi må ikke gi oss, ikke slutte med å prøve å snakke med andre, vise dem den vi er. Det kan ta tid, men det går bra til slutt. Går det ikke bra på veldig lenge, kan man snakke med fastlegen sin, og be om psykologsamtaler, altså en man kan betro seg til og få gode råd. Lykke til, du er ikke aleine med dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307337-flau-stress/#findComment-2499537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.