Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg står på Li, Lamctal, Risperdal og Levaxin. Jeg var deprimert en periode og desverre var jeg det da jeg kom til psykiateren min. Han skrev ut Cipralex. Så nå går jeg på den cocktailen! Og det har jeg gjort en to månders tid.

Dette føles ikke riktig. Det kan da ikke være bra for hverken kropp eller psyke? Kjæresten min er helt i harnisk. Han oppdaget dette først på søndag og fikk sjokk. Jeg visste han ville reagere negativt så jeg har ikke fortalt ham det. Han orker ikke tanken på en nytt medisinh.... sammen med meg. ( Jeg tålte overhode ikke Zyprexa, og seponering av alle medisiner var mislykket).

Dette må da være helt feil? Eller er det sånn at, neida, nå slenger vi enda en medisin oppå det du har? Ti forskjellige medisiner er i grunnen greit. Vel fungerer det, men hva er prisen jeg må betale? Jeg synes ikke dette er noe å ta lett på.

Jeg må få klarhet i dette før jeg møter opp hos psykiateren i slutten av juni. Jeg opplever ham som en steil og hard type som ikke liker at noen motsier ham.

Vær så snill å svar! Dette er veldig viktig for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307339-er-dette-forsvarlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...