Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje en innleggelse hadde vært noe for meg. Etter eksamensperioden (som for øvrig får i dass) er over...

Kunne jo "tvinget" meg i aktivitet og til å være sosial...

Men jeg vet ikke jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest D*lilith
Skrevet

Innleggelse kan jo være lurt med tanke på å få økt aktivitetsnivået ditt,da får du en strukturert hverdag,så slipper du å sitte alene også.

Skrevet

Du er ikke eneste Smir, som er i virkelig dårlig periode med eksamener. De hjelper ikke på sykdomsbildet for å si det slik. Ang innleggelse så er det noe du må bestemme selv, og se hva du føler er best for deg.

Jeg er heller ikke stort sosial av meg, ingenting faktisk. Snakker med folk på skolen, drar hjem til samboern og surrer på nett i stede. Har ikke vært på en eneste klassefest i år, ikke engang julebordet. Men jeg ser ikke vitsen å presse meg selv til noe jeg vet jeg vil misstrives i. Så poenget er her også at du må selv se hva du ønsker på det sosiale plan. Jeg tror strengt tatt ikke det alltid funker å presse seg til noe man ikke vil! At man ikke er sosial i den forstand ute blant mennesker i fritiden hele tiden, betyr ikke at man har små sosiale antenner heller!

Gjest D*lilith
Skrevet

Det med å sitte alene er jo ikke så mye med saken å gjøre, for altså... det ville jo ikke være lenge, og det er jo liksom her jeg skal leve uansett...

Ja det stemmer jo,men du hadde jo fått sosial trening da,og økt aktivitetsnivå.

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, det er sant...

Men jeg er nok ikke syk nok.

Jo det tror jeg du er.

Til og med jeg kunne blitt innlagt nå om jeg hadde villet,fordi jeg vet at jeg fungerer veldig dårlig i hverdagen.

Men jeg kan ikke fordi samboeren min jobber nå,men skulle ønske jeg kunne vært innlagt,og fått orden og struktur på hverdagen,for jeg klarer ikke å ordne opp selv,gjør du?

Jo du er syk nok,og gjør noe med det.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg skal tenke på det.

Ja gjør det,jeg vedder på at det vil gjøre deg bare godt : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...